Sunday, February 7, 2016

[Goal UTAMA saya tahun 2016] February 08, 2016 at 12:35AM



Mudahkan untuk perkongsian semua. Memandaikan diri dan menyumbang untuk memandaikan bangsa. Ini komitmen saya untuk bantu semua sahabat #EkonomiPersahabatan.

Setakat ini saya bantu:-
1. Sarah Ahmad Cikpuan Maysarah
2. eHATI Cikpuan Diyana Tahir
3. AL Ghufran Tuan Gaffar
4. Petronas Chemicals OGD Sdn Bhd, fasilitator untuk Analisa SWOT
5. Smartgen Tuan Muda Zack Zawani (tentatif Feb16)
6. Esa Global Victory Cikpuan Azima (tentatif Feb16)
7. Zulhairi (Fun Fruit @Alice Cotton) (tentatif Feb16)
8. Pn Nour (Seri Lestari SPA) (tentatif Feb16)

Allah meletakkan sesuatu tepat pada tempatnya. (IMKK, Advance Marketing Power, Intensive Business Coaching bersama Tuan Jerry, Pra-PJ, Pulau Jutawan dengan sahabat EP, Public Speaking Mastery, Performance Edge Leadership Platinum)

Banyak proses korporat yang mungkin sesuai untuk syarikat besar. Ada yang perlu kita sesuaikan untuk usahawan kecil juga. Saya tekad untuk pastikan proses ini dapat di guna-pakai oleh para semua usahawan.

Bahasa mudah "Proses Korporat melalui Kaca Mata Ushawan" ini goal saya 2016.

Secara peribadi, pengalaman penglibatan saya dalam proses korporat bersama Petronas selama 17 tahun menjadikan saya lebih menghargai #Vision dan #Mission Petronas, faham mengapa setiap struktur organisasi di dirikan, jelas mengenai Rantaian Nilai untuk PETRONAS.

Alhamdulillah. Izinkan saya bantu semua. Jangan segan silu untuk PM saya. Saya bersedia insyaAllah.

#ProExpertConsultancyPLT
#KawanEP
#EPConsultingGroupOfCompanies

Source : LazatSihat

No comments: