Monday, April 3, 2017

FB Posting

Phosphatidyl Serine Untuk Ayahanda Nak kongsi kisah ayah saya. 2 bulan lepas dia mengadu dalam group Whatapp keluarga.."ayah dah mula lupa-lupa..tak berani nak drive ke KL takut lupa jalan" Untuk makluman dalam keluarga saya ada 3 doktor yang kahwin dengan doktor juga..jadi ada 6 orang doktor dalam family.. 2 lagi doktor tu tak kira. Doktor akademik. Saya recommend suppliment umum sahaja buat ayah. 1. Prestin Omega 3 1200mg 2. Alpha Lipoic Acid 200mg Ayah kata.."Erman beli lah.." saya kata ok. Nanti Erman bagi.. Menjadi amalan juga ayah saya (kini berumur 70 tahun) untuk check in FB di Taman Umum Bukit Besar, setiap kali dia jalan-kaki selama sejam setiap hari. Minggu lepas saya follow-up.."Ayah macammana sekarang ini. Suppliment tu makan tak?" "Ayah kata..ALA dah tinggal sikit. Memang makan setiap hari dengan Omega 3 tu.." Untuk makluman minggu lepas dia bukan sahaja dah drive ke KL, tengok cucu di Kampung Baru, lepas tu dia sambung drive terus ke Pasir Gudang Johor! **Updated: DrRizal recommend untuk ambil tambahan Phosphatidyl untuk ayah.
by Erman Abdurrahman

April 04, 2017 at 09:00AM
from Facebook
via IFTTTfrom Facebook
via IFTTT

No comments: