Sunday, November 27, 2016

FB Posting

Part 2/3: MAKLUMAN UMUM. 1. Saya mula posting posting pendek sejak seminggu yang lepas. Saya cuba istiqamahkan posting untuk manfaat sahabat FB dan usaha saya kutip saham ILMU Akhirat juga. 2. Saya gunakan banyak #Hashtag untuk memudahkan sahabat FB untuk baca posting saya mengikut topik pilihan masing-masing. 3. Kalau mahu kumpulkan posting dibawah #Hashtag yang sama sila tekan tag yang berkenaan. Harap dapat memudahkan KEFAHAMAN. Maaf nota saya pendek-pendek 😜 3 TEMA pilihan:- ILMU Agama ILMU Otak Cantik Otak Cerdik. ILMU Pengurusan Business #SPEAK #SpeakDirectorsConsulting #DonaldTrumpKata #TRUMP100DaysPledge #BasmiRasuah6Langkah #PengurusanKewangan #PengurusanPeraturanPematuhan #TeknikPengurusanStrategi #MentorNikHasyudeenKata #NotaNikHasyudeen #GameChanger #CukaiPendapatanPerniagaan #BusinessStageAdvanceGrowth #BudayaKerja #VisiSyarikat #VisiHidup #KerjaProjek #KendaliMesyuarat
by Erman Abdurrahman

November 27, 2016 at 07:00PM
from Facebook
via IFTTTfrom Facebook
via IFTTT

No comments: