Saturday, November 26, 2016

FB Posting

MAKLUMAN UMUM. Saya mula posting posting pendek sejak seminggu yang lepas. Saya cuba istiqamahkan posting untuk manfaat sahabat FB dan usaha saya kutip saham ILMU Akhirat juga. Saya menggunakan banyak #Hashtag untuk memudahkan sahabat FB untuk baca posting saya mengikut topik pilihan masing-masing. 3 TEMA pilihan:- ILMU Agama #DakwahNabi #KajiLagiUntukSemakan #IlmuFaraid #UstazWaHalimKata #UstazAliasKata #UstazAzharKata #SurauEthylene #MasjidChabangKerteh #SabdaNabi #FeqahSolat #PesanUntukDiri #BayanSubuh #BayanMagrib #BayanDjor #RenunganDakwah #RenunganPanjang #BacaanDalamSolat #KhutbahJumaat #IkramMuslimin ILMU Pengurusan Business #SPEAK #SpeakDirectorsConsulting #DonaldTrumpKata #TRUMP100DaysPledge #BasmiRasuah6Langkah #PengurusanKewangan #PengurusanPeraturanPematuhan #TeknikPengurusanStrategi #MentorNikHasyudeenKata #NotaNikHasyudeen #GameChanger #CukaiPendapatanPerniagaan #BusinessStageAdvanceGrowth #BudayaKerja #VisiSyarikat #VisiHidup #KerjaProjek #KendaliMesyuarat ILMU Otak Cantik Otak Cerdik. #MineralDalamMakanan #KesihatanOtak #PowerFood #FutureBrain #OCOC #OtakCantikOtakCerdik #MakananLulusOtak #MoovNow #HealthTips #DeepSleep #MasalahOtak
by Erman Abdurrahman

November 27, 2016 at 01:18PM
from Facebook
via IFTTTfrom Facebook
via IFTTT

No comments: