Sunday, September 7, 2014

September 07, 2014 at 09:34PM



[My Family and my BIGGER family] Keluarga ni lah khazanah kita dunia dan akhirat. Nikmat bersama keluarga akan mula dirasai bila terpaksa menghadapi kesunyian, kegusaran, ketakutan, kesangsian, ketidaktenteraman, was-was, pening akan masa depan. The "bigger family" cuma akan terbentuk bila kami disatukan untuk maksud yang sama. Menadah ELMU perniagaan dgn Dr Azizan Osman kemudian mentalaqi dan menghalusi susur lajur lintas perniagaan dgn Dato Roslan. Saya sudah 16 tahun bergelumang dengan kelompok makan gaji. Banyak kebaikan dan kemudahan dlm ber-rezeki dalam dunia ini. Tiada salahnya. Cuma kini saya celik dan mula ter"anjak" paradigma saya bila saya mula buang ego dan duduk atas lantai depan pentas kursus free Dr Azizan di celah-celah deretan barisan kerusi. Kita faham dalam bidang saya bergaji 30K sebulan ni bukan calang-calang orang dan biasanya ini tahap Senior Management tapi dalam business jumlah ini cuma tahap jualan harian kek coklat di meja terbuka, jualan purata kedai COSWAY, purata jualan bulanan kedai Nasi Ayam dan business buah potong. Untuk capai tahap ini, Dato Ruslan bagi rumusan mudah. "Buang Ego, Buat Duit" "Bayar yuran kebijaksanaan, elakkan cukai kebodohan" "Faham konsep Donkey vs Stallion" Saya masih amat baru dalam bidang ini. Mohon berguru, maafkan saya yg bebal lagi degil ini, tuan2 guru. Try Mineral Coffee Susu Ice! http://ift.tt/SFvLiy #ermanmuslim #ermanmuslimdotcom #lazatsihat #lazatsihatdotcom #pmwhatsappsms0199331766 #sayajual #akujualkopi #mineralcoffeecampaign #mineralcoffee #garamberapi #garambuluh #followmyIG #followme #likemypage #FotoRus Source : ermamuslim || LazatSihatProductsPLT

No comments: