Monday, July 21, 2014

July 22, 2014 at 12:52AM



[Social Media Marketing..kepakaran baru?]

Kan BEST bila customer cari kita pasal dia ter"Google" product kita? Dan results pulak keluar nama "www.ermanmuslim.com" dan "Mineral Coffee" Terus boleh jual 4 kotak Mineral Coffee online je!

Kepakaran baru ke? Setakat ni baru share cara posting dan marketing dalam social media ni kepada 2 org student saja. Sorang test market. Sayang tak dapat fully utilized knowledge yg saya ajar. Mungkin kelemahan saya. Yg ni saya cuba bagi segala2 yg saya tahu. Asalnya nak ajar 1 jam sahaja. Akhirnya terlajak sampai 2.5 jam. Pkl 5pm sampai pukul 7.30pm.

Leader asyik minta kita update blog secara consistent. Dan dgn cara cerita yg santai dan very personal. This is personal "life-branding" sebab tu masing2 diajar utk secure website nama masing2.

Lahirlah www.ermanmuslim.com.

Tapi hakikatnya tak semua rajin nak update. Mungkin tak tahu, mungkin malu atau tak reti nak tiru haha.

Kepakaran saya mengajar org malas macam saya utk update blog secara automatic yg bermula selepas setiap instagram posting. Saya sedia share kaedah ini secara percuma dan akan buat personal class kepada sesiapa yg berminat. Boleh PM saya utk maklumat lanjut.

Utk makluman saya sekarang ni pun dah ada commitment utk 4 lagi kelas personal coaching dgn student ke-2 saya!

InsyaAllah sambung lepas raya. Selamat Hari Raya. Maaf Zahir Batin! Try Mineral Coffee Ice for Ramadhan!

#ermanmuslim #ermanmuslimdotcom #lazatsihat #lazatsihatdotcom #pmwhatsappsms0199331766 #sayajual #akujualkopi #mineralcoffeecampaign #mineralcoffee #garamberapi #garambuluh #followmyIG #followme #likemypage #FotoRus Source : ermamuslim || LazatSihatProductsPLT

No comments: